sobota, 21. marec 2015

Maite je odgovarjala na vprašanja oboževalcev


Pred dvema dnevoma je potekal klepet med Maite Perroni in njenimi oboževalci preko strani revije "People en Espanol."

Bilo je kar nekaj vprašanj, ki so se navezovala na njeno prihodnost, snemanje albumov ter telenovel. 

Poglejte si odgovore na nekaj vprašanj:

1. Ali imaš kakšnen citat, ki se ti vedno pojavlja v mislih? 
 - Shoot for the moon; even if you miss you'll land among the stars. 

2. Poleg angleščine in španščine, katerega jezika bi se še rada naučila?
 - Pozdravljena! Rada bi se naučila italijanščine ter portugalščine. 

3. Kaj ti je najbolj všeč v življenju?
 - Da ga uživam s polno paro in da svobodno živim.. Poljubčki!

5. Kakšne so tvoje največje sanje glede glasbe?
 - Da bi bila poznana po svetu in da bi v različne države lahko pripeljala mojo glasbo.

6. Kateri so vaši najljubši filmi?
 - Najraje imam romantične in akcijske filme.

7. Ali bi rada kdaj posnela kakšen CD oz. pesem tudi v drugem jeziku? 
 - Da.

8. Kakšen je občutek, ko veš da si priznana kot "kraljica Bachate?"
 - Zelo sem navdušena, ker moje delo v glasbi počasi zaseda svoje mesto.

9. Kaj ti je najbolj všeč v tvoji karieri?
 - Najbolj mi je všeč, da lahko izražam svoja čustva.

10. Želim ti povedati, da mi je zelo všeč tvoja nova barva las, moje vprašanje pa je: "Kako si se počutila ko ste končali z snemanjem CD-ja "Eclipse de Luna?"
 - Ko sem končala z snemanjem CD-ja sem občutila zadovoljstvo, saj sem na tem delala veliko let.

11. Maite ali je težko oditi na ulico in imeti normalno življenje?
 - Ja, ker je veliko paparacev... pozabijo, da sem človek in da imam pravico do zasebnosti.

12. Ali bi rada izdala linijo ličil?
 - Z veseljem.

13. Kakšen je vaš najpomembnejši lepotni nasvet, ki ga lahko delite s svojimi oboževalci, sedaj ko ste na naslovnici naše revije?
 - Nikoli se ne nehajte smejati.

14. Maite kdaj boš naredila Twittcam?
 - Dolgo že nisem naredila kakšnega. Kmalu ga bom.

15. Če se bi lahko naučila nekaj novega, kaj bi izbrala?
 - Rada bi se naučila umetnostno drsanje.

16. Koliko otrok bi rada imela?
 - 2.

17. S katerim glasbenikom bi rada naredila duet?
 - Z Enrique Iglesiasom. 

18. Kaj bi želela doseči v prihodnosti?
 - Profesionalno imam veliko ciljev, vendar mi je najbolj všeč, da uživam to kar počnem v življenju. Najpomembneje je, da sem srečna in da sem dobro.

19. Kakšen je vaš nasvet za prepoznavnost in da te imajo ljudje tako radi?
 - Trudim se biti jaz za ljudi, ki me obkrožajo... biti preprosta.

20. Kdo je tvoj idol v glasbi?
 - Veliko ljudi je, ki jih občudujem. Nimam idola; odvisno od razpoloženja in zvrsti glasbe, ki jo želim slišati v tistem trenutku.

21. Maite, katera oseba vas navdihuje in žene naprej, ko si popolnoma na tleh?
 - Moja družina.

22. Pozdravljena Maite. Ali boš na novem CD-ju naredila kakšno presenečenje ali boš nadaljevala s Bachato?
 - 100% bom nadaljevala s Bachato.

23. Katera pesem te je zaznamovala in zakaj?
 - "Empezar Desde Cero" bila je kot himna mojega življenja. Ko sem jo začela peti se je vse začelo. Poljubčki!

24. Kaj delaš, da imaš tako lepe lase?
 - Pozdravljena. Pantene!

25. Pozdravljena Maite, kakšne imaš plane za leto 2015 glede glasbe?
 - Začeli bomo z promoviranjem 4. videospota, začeli pa smo tudi z pisanjem novih pesmi.

Ni komentarjev:

Objavite komentar