sreda, 25. marec 2015

12 stvari, ki jih nisi vedel/a o Maite


Če ste mislili, da veste vse o Maite Perroni, se motite. Tukaj je 12 stvari o njej, ki jih je Maite razkrila svojim oboževalcem.

1. Katera je tvoja naslovna slika na telefonu?
- Zelo sem dolgočasna. Imam sliko od Iphona.

2. Koga bi peljala s seboj na neobljuden otok?
- Svojega fanta. (Koko Stambuk)

3. Kaj najraje piješ v gostilnah?
- Najbolj všeč mi je 
'Clamato'. Rada imam tudi vino in viski. Odvisno od razploženja, ampak vino pa vedno, lahko je tudi črno. 

4. Nikoli ne bi rekla ne...
- Obstaja veliko stvari katerim se ne more reči ne, ampak res nikoli ne bi rekla ne karamelini torti. 

5. Ali ti je bolje kino oditi v kino, ali gledati Netflix? 
 - Gledati Netflix.

6. Ena obsedenost?
- Ves čas se dotikam svojih las.

7. Pesem, ki je ne moreš nehati poslušati?
- Love Me Like You Do (od Ellie Goulding)

8. Kaj bi naredila za ljubezen svojega življenja?
- Vse.

9. Barva spodnjega perila, ki vam je najbolj všeč? 
- Verjetno ne boste verjeli, ker se oblačim vedno v črno, ampak spodnje perilo imam vedno barvno, všeč mi je tudi črna čipka.

10. Zaradi česa ponoči ne spiš?
- Jaz imam ta 'problem' ko pride čas za spanje me nič ne zadrži budne. Vedno hitro zaspim.

11. Ko si žalostna, katera misel te naredi srečno?
- Moja družina in ljudje katere imam rada. 

12. Ena skrivnost, ki je še nisi povedala nobenemu?
Ko sem bila v šoli samostana, sem na skrivaj hodila v cerkev, kjer sem kradla peciva, ki so bila blagoslovljena z sveto vodo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar