ponedeljek, 9. marec 2015

[Intervju] Maite v intervjuju za "People En Espanol"


Maite Perroni je že več kot 1. leto v solističnih vodah kar se tiče glasbene kariere. Prinesla ji je že številne dosežke iz njenega prvega albuma "Eclipse de Luna".

"Vedno sem si želela narediti album z Latinsko glasbo. Publika je to zelo dobro sprejela" je dejala Maite.

Kako pomembna je glasba v vašem življenju?
Glasba je zame najboljši univerzalni jezik. Z glasbo lahko izražamo ljubezen, ples in misli. Izražamo lahko tudi naša čustva ter občutke.

Ali obstaja pesem, ki naznanja vašo solo kariero?
- "RBD - Empezar Desde Cero," je pesem pri kateri sem prvič postala samostojna. Ta pesem je bila kot nov začetek, začetek nečesa novega. Tudi v seriji "Cuidado Con El Angel", sem začela z nečim novim. To je bila moja prva glavna vloga. To je bil začetek moje zgodbe.

Kako se počutite kot model?
- To je čudovit občutek, edinstven in najbolj pomembno je, da ljudje vedo, da ima vsak svoje bistvo, svojo osebnost in ne moremo se pretvarjati, da bi bili nekdo drug. Pravzaprav sem vedno želela pokazati ljudem, da lahko s trdim delom in predanostjo dosežemo vse. Vidijo lahko prednosti in slabosti Maite. Sem običajna oseba tako kot vsi ostali.

Ni komentarjev:

Objavite komentar