sobota, 28. marec 2015

[Intervju] Dulce Maria v intervjuju za revijo "Atrevidinha"


V nedavni izdaji brazilske revije za najstnike, "Atrevidinha" se je pojavil ekskluzivni intervju s Dulce Mario. Dulce je v tem intervjuju govorila o svojih prihodnjih projektih, o knjigi "Dulce Amargo" in o kakšnem odnosu je z brazilskimi oboževalci.

Vaši oboževalci so bili presrečni ko ste ponovno prišli v Brazilijo. Kakšen je vaš odnos z njimi?
- "Moj odnos z njimi je neverjeten. Tudi jaz sem vesela, da sem prišla ponovno v Brazilijo prav tako pa sem vesela, da lahko z njimi delim to kar mi je najbolj všeč. Navdušena sem, da bom ponovno lahko prišla tudi v mesecu aprilu, da bom nekaj dni pred koncertom lahko spoznala vse oboževalce in da bomo lahko skupaj uživali. Vesela sem, da jih bom lahko še enkrat videla."

Kaj lahko pričakujemo od vaših drugih koncertih v Braziliji?
- "Zaenkrat so še v pripravah. Lahko pa povem, da sem pripravila veliko presenečenj. Koncerti bodo vključevali nekaj novih in starih uspešnih pesmi, ki jih imajo oboževalci radi. Poleg tega lahko rečem, da bo skupina, ki je z mano enkratna. Upam, da bodo vsi peli skupaj z mano."

Kakšni so vaši načrti za letos?
- "Želim končati turnejo "Sin Fronteras on Tour" ter začeti pisati nove pesmi za moj naslednji album.

Vaša knjiga "Dulce Amargo" je zelo priljubljena med najstniki. Lahko poveste kaj več o tem?
- "Da. Hvala bogu se zelo dobro prodaja! V Mehiki je že kar nekaj tednov najbolje prodajana knjiga. Sedaj bo izšla tudi v digitalni oblikih v vseh državah, marca pa je bila na voljo tudi po vseh knjigarnah v Braziliji. Vsa besedila sem napisala kot najstnica. Knjiga govori o ljubezni, žalosti in o ovirah.

Torej po uspehu vaše druge knjige lahko pričakujemo, da bo izšla še ena?
- "Trenutno nimam načrtov za izdajo še kakšne knjige, ker pisanje knjige ni enostavno. Pravkar sem izdala novo izdajo "Dulce Amargo", zagotovo pa je pisanje ena izmed stvari, ki mi je najbolj všeč. Rada delim svoje izkušnje z ljudmi, vendar pa ne izključujem možnosti predčasnega pisanja nove knjige."

Ni komentarjev:

Objavite komentar