torek, 10. maj 2016

Maite Perroni v reviji ZERO



Maite Perroni ta mesec krasi naslovnico revije ZERO. Pevka je za revijo opravila tudi intervju.

Kako te je pritegnil ta medijski svet? Pri kateri starosti?
Zelo sem uživala v svojem otroštvu. Prišla sem iz šole, naredila sem nalogo in gledala televizijo. Nisem sanjala o tem, da bi se kdaj posvetila igralstvu ali petju, saj nisem imela želje po tem. Je pa res, da sem v šoli obiskovala ples jazza, vendar pa je to zame bila le ena dejavnost več, nič takšnega. Vse se je začelo, ko sem končala s srednjo šolo. S prijateljico sva odšli na kasting za reklamo, za katero se je potegovalo več kot 500 ljudi. Na koncu nas je ostalo samo 20; zelo sem uživala. In tako se je začela moja zgodba...

Kakšna je bila reakcija vaše družine?
Sprva nista verjela, da se bi rada ukvarjala s tem, saj se pred tem nihče v naši družini ni posvečal temu. Reakcija mojih staršev je bila zelo pozitivna. Rekla sta, da se lahko posvečam temu, ampak moram biti odgovorna in predana, kot da bi študirala katero koli drugo dejavnost.

Kako si začela? Kje in kdaj si se pripravila na to, da postaneš pevka in igralka?
Imela sem to srečo, da sem se lahko preizkusila v tem na Televisi. Ko sem bila v srednji šoli, je direktor Televise imel sina, ki je bil moj sošolec. Nekega dne mi je rekel, da lahko naredijo kasting zame, če bi želela, ampak takrat mi to še ni bilo tako všeč. Nekaj let kasneje sem s prijateljico odšla na Televiso na kasting in sprejel naju je ravno ta direktor. Od takrat naprej je šlo samo navzgor...

Zaupajte nam svoje prve vtise kot pevka in igralka, kakšna je bila vaša prva priložnost? Najboljše in najslabše izkušnje?
Prvo priložnost sem dobila pri Pedru Damianu. Vsi iz Televise smo odšli na kasting za telenovelo Rebelde in po enemu mesecu igranja in petja, so me poklicali in mi sporočili, da sem izbrana. Ne morem reči katera izkušnja je bila zame najboljša ali najslabša, saj sem od vseh odnesla največ kar sem lahko.

Rebelde in RBD sta bila velik fenomen. Kaj sta ti pustila ti dve izkušnji?
Telenovela Rebelde se je zgodila točno ob pravem času in idealni starosti. Pomagala mi je dojeti, da sta igranje in petje res moja strast in da to želim početi še naprej. Čeprav nisem vedela ničesar, se je s skupino RBD zgodilo točno to, da sem se naučila vsega kar moram vedeti. To je bila moja prva priložnost, da se pokažem pred javnosti, a hkrati velika odgovornost, ker smo imeli neverjetno veliko oboževalcev. Sedaj ko se spominjam tistih časov, čutim le ponos in ljubezen. Bilo je veliko presenečenje za vse, ki smo bili v telenoveli ali skupini.

Kateri projekt bi najraje ponovila?
Mislim da "Antes Muerta Que Lichita", ker je bila odlična telenovela, saj govori o ustrahovanju, ki je resen problem v resničnem življenju in zame je bil to odličen način, da zberem pogum in se soočim s to težavo. Igralci, ki so igrali v tej telenoveli so imeli težave s tem v resničnem življenju, zato so se nekateri igralci z liki res odlično poistovetili.

Kakšen je vaš odnos z oboževalci preko socialnih omrežij?
Socialna omrežja so odlična, saj omogočajo tesen odnos z oboževalci, ki so bili z menoj že od prvega dne, ko se je začelo to potovanje. Smo ekipa, ki hodi skupaj že vrsto let in vsako leto naša veza postane še močnejša.

Kaj sledi pri Maite glede petja in igralstva?
Sedaj se bom osredotočila zgolj na glasbo, saj želim, da javnost čimprej vidi nov singel, ki bo del mojega novega albuma. Že nekaj mesecev delam na tem in sedaj se bližamo h koncu. Poleg tega bom letos obiskala Brazilijo in Španijo s svojo turnejo "Love Tour 2016."

Kakšen misliš, da bi moral biti vsak mehičan?
Nikoli se ne sme sramovati svojih korenin in biti mora ponosen, močan in hkrati predan, da omogoči vse najboljše svoji družini. Če bi se vsi mehičani združili, bi lahko naredili marsikaj, da bi si pridobili zaupanje in spoštovanje v poklicih, ki jih počnemo.



Ni komentarjev:

Objavite komentar