petek, 20. maj 2016

Anahi je svojim oboževalcem predstavila svoj nepričakovan album



Anahi je to sredo svojim oboževalcem predstavila naslovnico novega albuma, ki bo slišal na ime Inesperado. S tem albumom se pevka po večletni odsotnosti vrača na glasbeno sceno. "Tukaj je naš album, ki vam ga z veseljem predstavljam. Inesperado (Nepričakovano), kot toliko drugih stvari v naših življenjih. Upam, da boste v poslušanju uživali vsaj pol toliko, kot sem jaz uživala v njegovem nastajanju. Je popoln, kakovosten album, v katerega smo vložili veliko trdega dela." je nekdanja članica skupine RBD zapisala na Facebooku.

Na tem istem socialnem omrežju je pevka in igralka prvič spregovorila tudi o vsem tem času, ki ga je preživela oddaljena od svojih oboževalcev. "Vem, da mi želite povedati in očitati veliko stvari in oboje sem pripravljena sprejeti. V življenju moramo slediti našemu srcu. Zame je vsak izmed vas zelo pomemben del mojega življenja, prav tako je pomemben del mojega življenja glasba. Vendar pa si je včasih potrebno vzeti čas tudi zase," je dejala.

Nov, težko pričakovani album bo izšel 3. junija, od petka dalje pa ga bo mogoče naročiti v predprodaji. Pevka je še izdala, da je v tem tednu posnela tudi videospot za nov singl z naslovom Amnesia.

Ni komentarjev:

Objavite komentar