ponedeljek, 23. maj 2016

Christian Chavez o svoji vrnitvi k telenovelam in o plošči 



Christian Chavez je v ponedeljek pričel s snemanji telenovele Despertar Contigo, s katero se po desetih letih vrača na televizijske zaslone.

Ste živčni? 
- Vedno je prisotnega malce strahu, še posebej, ko pričenjaš s kakšnim novim projektom. Seveda se vračam s projektom Pedra Damiana, ki ga ež poznam, kar malce omili zadeve.

Kaj nam lahko poveste o vašem liku? 
- Rekli bi lahko, da je lenuh. Ne študira in nima službe. Je zelo zabaven, a problematičen. Je zelo ljubosumen na svojega brata, zaradi česar v mnogih situacijah pokaže svojo najslabšo plat. Je mamin ljubljenček. Skozi zgodbo se bo moral soočiti s kar nekaj težavami, a bo vse skupaj potekalo s pridihom komedije.

V tej telenoveli sodelujete z isto produkcijsko ekipo, s katero ste sodelovali že pri telenoveli Rebelde. Kakšno je bilo ponovno srečanje?
- Rekel bi lahko, da so moja družina. Prvič sem z njimi sodeloval pri telenoveli Clase 406, nato pri Rebelde. Ne morem se pritoževati.

Na kateri točki je danes vaša solo kariera? 
- Trenutno snemam novo pesem z naslovom Toxico. Kmalu bom posnel tudi videospot. Pesem je balada, s katero pravzaprav odpiram svoje srce javnosti.

In kakšno je vaše počutje v zasebnem življenju? 
- Pomirjem sem, srečen ter seveda obkrožen s svojimi najdražjimi člani družine in prijatelji

Ste se od telenovele Rebelde pa do danes kaj spremenili? 
- Kmalu boste videli. Minilo je deset let, sem veliko bolj zrel, odrasel, zavedam se svojih dejanj in napak, a obenem sem še vedno jaz.

Ni komentarjev:

Objavite komentar