ponedeljek, 21. marec 2016

Nekdanja člana skupine RBD sta se zahvalila oboževalcem



V petek so v Mehiki in Braziliji praznovali tako imenovan "Dan oboževalcev". Na ta dan sta se preko družbenih omrežij oglasila tudi nekdanja člana skupine RBD, Dulce Maria in Christian Chavez. Chris se nam je zahvalil v kratkem posnetku, Dulce pa s sporočilom.

Christianov posnetek si lahko pogledate TUKAJ.


"Dragi moji bojevniki, želim vam srečen dan. Hvala vam za vso vašo podporo, ljubezen, zaupanje. Hvala, ker verjamete vame v dobrem in slabem. Hvala vam, da me budno spremljate, čeprav nas ločuje na tisoče kilometrov. S pomočjo glasbe smo združili toliko src, ljubezni in sanje. Smo luč v svetu, ki ga obkroža tema. Na tej zemlji puščamo majhne stopinje in se trudimo biti dobre osebe. Vse to počnemo s pomočjo glasbe, umetnosti, odpuščanja, prijateljstva, upanja in vere. Hvala za vse, kar mi dajete in hvala vam za obilico ljubezni, ki mi jo izkazujete. Mnogi izmed vas v meni vidite veliko več, kot tisti, ki me poznajo. Kar je resnično, traja za vedno. Hvala Bogu, da nas je povezal in združil na tem potovanju, na tem svetu. Pokazal nam je, da za ljubezen ni meja. Najboljši ste! Smo najboljša "vojska" saj smo se združili zaradi naših sanj in poštenega namena. Hvala, da ste tako zelo pomemben del moje kariere in mojega življenja," je Dulce Maria zapisala na Facebooku."

Ni komentarjev:

Objavite komentar