ponedeljek, 14. marec 2016

Dulce je izdala svoj prvi parfum



Dulce Maria je pred dvema dnevoma presenetila vse oboževalce, ko je preko socialnega omrežja Twitter sporočila, da je na trgu predstavila kolekcijo treh vonjev, ki jih je predlagala sama. Prvi podatki o novem parfumu so padli novembra ob obisku Slovenije, kjer je oboževalcem razkrila, da bo imela svoj lasten parfum. Nihče pa ni vedel, da bo na koncu izdala kar tri. Vsak od njih ima svoj tip osebnosti.

Presenečenje! Predstavljam vam svojo zbirko dišav!
Obstajajo 3! Za vsako osebnost.

Rock & Love, Gypsy Queen, Candy Girl

Na zadnji strani škatlic teh parfumov je tudi Dulcino sporočilo, kar še dodatno spodbuja oboževalce, da se sanje lahko uresničijo, a le, če se boriš za njih.

"Vedno sem se borila za svoje sanje in jih poskušala uresničiti in kolekcija parfumov je zame osebni dosežek. In za vse to se moram zahvaliti podjetju Fraiche, ki mi je pomagalo pri uresničevanju teh sanj. Želim si, da bi moji parfumi odražali vaše razpoloženje in vašo osebnost. Ženske se precej razlikujemo, zato svoje najboljše trenutke nadišavite z dišavo, ki se najbolj sklada z vašo osebnostjo. Hvala Fraiche, ker ste mi pomagali s svetom deliti delček mene," je zapisala Dulce.



Ni komentarjev:

Objavite komentar