ponedeljek, 8. februar 2016

Maite je o zvezi s fantom spregovorila za revijo "InStyle"


V ekskluzivnem intervjuju za revijo "InStyle" je Maite Perroni spregovorila o načrtih po koncu snemanja telenovele "Antes Muerta Que Lichita", kot tudi o odnosu z Kokom Stambukom.

Že dve leti in pol je Maite v razmerju s producentom, pevcem in skladateljem Christianom "Kokom" Stambukom. Na prvi pogled je jasno, da je par zelo zaljubljen.

Z velikim nasmeškom na obrazu Maite pripoveduje, kako sta se spoznala prvi dan. Bilo je okoli 23:00 v New Yorku, ko se je Maite vračala iz plesa. On jo je povabil na zabavo s prijatelji, vendar ga je Maite zavrnila in mu predlagala bolj miren kraj. Nato sta odšla v njegovo hišo. Skupaj sta začela pripravljati večerjo, vendar nista imela dovolj sestavin, da bi jo dokončala in nato sta odšla v trgovino.

"Ura je bila okoli 00:30. Šla sva v trgovino s kolesom, kjer sva se nato v parku usedla na klopco in se smejala do zore," je razkrila Maite.    

Ta večer je Maite nosila masko in kostum, saj je bila na plesu, kot smo že prej omenili.


"V tem svetu je težko, da se ti ne bi kdo posmehoval; ko me je videl s to masko, sem se začela smejati jaz. Počutila sem se odlično, saj sem s svojim smehom nasmejala tudi njega. Ta trenutek je bil zame zelo poseben in dober razlog, zakaj sem zaljubljena vanj. Je verodostojen, se ne pretvarja in je to kar je. Obstaja še veliko drugih stvari, zaradi katerih sem zaljubljena vanj."

Od takrat naprej je kolesarjenje za Maite postalo nekaj najlepšega in vsakdanjega. Ko je prvič prišla v Los Angeles, sta s fantom kupila dve kolesi. 

"Peljala sva se do enega mostu in tam sva bila čisto sama. Izgledalo je, kot da sva v letu 1980, saj sta bili kolesi zelo staromodni"

Na koncu pa ji je bilo zastavljeno vprašanje glede družine.

"Na tej točki svojega življenja, lahko rečem, ja želim si ustvariti družino in imeti otroke."

Ni komentarjev:

Objavite komentar