petek, 8. maj 2015

Maite Perroni je nominirana na Premios Juventud


Univision vsako leto organizira slovesnost "Premios Juventud", v kateri nagrajuje slavne osebnosti iz petih kategorij: glasbe, športa, TV serije, kulture in telenovele. Letošnji prenos bo potekal 16. julija v Miamiju. Maite Perroni je bila letos nominirana v štirih kategorijah.

Mi Protagonista Favorita (Moja najljubša protagonistka
- Maite Perroni - La Gata
- Marjorie de Sousa - Hasta El Fin Del Mundo 
- Paulina Goto - Mi Corazon Es Tuyo
- Silvia Navarro - Mi Corazon Es Tuyo 
- Zuria Vega - Que Dios Te Perdone


2. Mejor Tema Novolero (Najboljša naslovna skladba telenovele)
- Aunque Estes Con El - Calibre 50 - Que Dios Te Perdone
- La Malquerida - Cristian Castro, Jesus Navarro & Melissa Robles - La Malquerida 
- Mi Corazon Es Tuyo - Kaay y Axel - Mi Corazon Es Tuyo 
- Te Amare - Alejandro Fernandez - Hasta El Fin Del Mundo 
- Vas A Querer Volver - Maite Perroni - La Gata


3. Mi Ringtone (Moje Zvonjenje)
- Ay Vamos - J Balvin 
- Bailando - Enrique Iglesias Ft. Gente de Zona & Descemer Bueno 
- Cuando La Miro - Luis Coronel 
- Dimelo Papi - Tamo Activo- Fainal X Sara Tunes VS nicky Jam 
- El Karma - Ariel Camacho y los plebes del Rancho  
- Vas A Querer Volver - Maite Perroni 


4. Cancion Corta Venas (Najboljša pesem)
- Como Quiero Odiarte - Favela 
- Ojala Que Te Vaya Mal - Larry Hernandez Perdon 
- Camila Te Metiste - Ariel Camacho y los plebes del Rancho 
- Vas A Querer Volver - Maite Perroni

Ni komentarjev:

Objavite komentar