nedelja, 3. maj 2015

Anahi podpira združitev skupine RBD


Pred parimi dnevi se je Anahi poročila z guvernerjem Chiapasa - Mauelom Velascom, kjer je po poroki opravila tudi kar nekaj intervjujev. Dejala je, da bo nadaljevala s svojo glasbeno kariero in da že dela na novem CD-ju. Ob tej priložnosti je žena guvernerja Chiapasa tudi priznala, da bi bila takoj za ponovno združitev skupine.

"Če mi rečejo, da bo jutri prišlo do ponovne združitve skupine RBD, vzamem svoje krilo ter kravato in pridem kamorkoli je potrebno. Zahvaliti se moram Pedru Damianu, saj je prav on glavni krivec, da smo nekdanji člani skupine RBD to kar smo danes. Nič ni bolj plemenito, kot pa se nekomu za nekaj zahvaliti."

Poleg govora o skupini RBD je pevka spregovorila tudi o poroki, kjer je dejala, da je zelo vesela saj je končno izpolnila svoje sanje.

"Zame je zelo pomembno, da sem z nekom, ki me ljubi, me spoštuje in skrbi za mene. Manuel je vedno skrbel in pazil name in ne morem prositi za kaj več. Imam moža, ki mi je dokazal, da ljubezen obstaja," je dejala Anahi.

Ni komentarjev:

Objavite komentar