sreda, 6. maj 2015

Alfonso Herrera: "Hočem se vrniti v Kolumbijo"


Veliko smešnih videoposnetkov ljudi lahko najdemo na internetu, vendar skoraj nobeden nima jasnega pojasnila, zakaj je protagonist končal z ležanjem na tleh. To je naloga Alfonsa Herrere v "La Ciencia De Lo Absurdo", ki se predvaja v Latinski Ameriki in prikazuje te videoposnetke, ki temeljijo na znanosti.

Kaj prinaša druga sezona "La Ciencia De Lo Absurdo"?
- "V bistvu je nadaljevanje vsebine iz prve sezone, ki je bila zelo dobro sprejeta, saj analiziramo absurdne situacije v katerih se pojavijo ljudje zato, da bi se naučili in razumeli fizikalne ter kemijske zakone, ki nas spremljajo. Zelo sem vesel, da lahko vodim tudi drugo sezono, saj je oddaja zelo zabavna in prijetna."

Kakšno je razmerje med znanostjo in humorjem v oddaji?
- Mislim, da ena drugo dopolnjujeta, drznem si reči, da je ravnotežje med njima 50/50. Ravno zaradi tega se oddaja imenuje "La Ciencia De Lo Absurdo", saj obravnava vprašanja fizike, kemije in biologije v situacijah, kot so norčije in včasih se zdi, da nimajo točnega pojasnila.

Poješ, igraš in danes vodiš. V kateri vlogi se počutiš najbolj domačega?
- "Lahko ti zagotovim, da se počutim zelo dobro, ko delam. Imel sem priložnost, da sem raziskal in videl različne projetke in sem vesel, da sem jih opravil dobro. Moj cilj je nadaljevati z delom, učenjem in iskanjem samega sebe s čudovitimi ljudmi."

Pred kratkim ste bili v seriji El Capo III. Kakšna je bila ta izkušnja? Ali bi se rad vrnil v Kolumbijo?
- "Prva sezona oddaje "La Ciencia De Lo Absurdo" je bila posneta v Kolumbiji, medtem ko sem snemal serijo "El Capo", lahko vam zagotovim, da so kolumbijski igralci zelo radodarni. Igral sem z Marlon Moreno, Cristino Umano in Rubem Zamoro, ki je sicer iz Španije vendar se vedno pošalim, da je kolumbijec, saj je pogosteje tukaj. Upam, da se bom kmalu lahko vrnil v Kolumbijo in upam da bom lahko sodeloval še v večjih pomembnih projektih, ki so se tam zgodili."

Ni komentarjev:

Objavite komentar