sobota, 13. junij 2015

Dulce Maria: "Življenje v RBD je bilo težko"


Da Dulce krasi naslovnico revije "Cosmopolitan" ste bili že večkrat obveščeni. Sedaj pa vam bomo razkrili kaj je temnolaska za revijo povedala. Pokazala je nov videz ter spremenila barvo las iz rdeče na rjavo.

Telenovela Rebelde je bila prelomnica v njeni karieri, čeprav se je v svetu medijev prikazala že ko je imela zgolj pet let.

"S telenovelo Rebelde sem prišla do mednarodnega uspeha, ampak sem imela zelo natrpan urnik, saj smo imeli veliko potovanj, koncertov, snemanj.Vedno je bilo težko. Kot najstnica sem spoznala, da sem rojena za petje, ples, igro in da je to tisto, kar želim početi v svojem življenju. Potem je nastopil čas RBD-ja, ki je bil neverjeten, vendar je bil zame eden izmed najtežjih projektov. Vedno smo bili zdoma, veliko smo potovali in veliko smo bili daleč od družine ter prijateljev." je dejala ex-RBD članica.

Med turnejo ni imela toliko časa za druženje z oboževalci, ko pa se je koncert končal pa je tudi ona morala stopiti v realnost, v kateri se je znašla sama: 

"Naše pesmi je prepevalo na tisoče ljudi, ko pa se je koncert končal pa sem se znašla sama v hotelu, kjer sem naročila hrano ter razmišljala o svoji družini in o tem, kdaj bom končno lahko noč preživela v svoji postelji. Doživela sem veliko osamljenosti in moja terapija je bilo pisanje."

Ni komentarjev:

Objavite komentar