ponedeljek, 6. april 2015

Pred 6. leti se je poslovila skupina RBD


Včerajšnji dan je bil znova izjemen. Poleg tega, da je Dulce Maria včeraj začela s turnejo "Sin Fronteras Reloaded Tour" v Puebli, kjer jo je spremljal tudi Christopher, je bil kljub temu tudi žalosten dan.

Točno pred šestimi leti - 6.4.2009 je skupina RBD izdala še zadnji album z naslovom "Para Olvidarte De Mi." Ta album je zaznamoval slovo skupine, konec ene izmed najbolj priljubljenih latinskih skupin vseh časov. 

"Camino Al Sol", "Mirame", "Para Olvidarte De Mi", "Quien Te Crees", "Este Donde Este", "Mas Tuya Que Mia", "Hace Un Instante", "Desaparecio", "Olvidar", "Yo Vivo Por Ti", "Lagrimas Perdidas", "Puedes Ver Pero No Tocar", Adios" so pesmi iz albuma "Para Olvidarte De Mi"

Pesmi, kot so "Para Olvidarte De Mi", "Adios", "Camino Al Sol" in "Hace Un Instante", ki so izšle so bile ene izmed najbolj prepoznavnejših na albumu. Dulce Maria je za ta album sama napisala dve pesmi, "Mas Tuya Que Mia" in "Lagrimas Perdidas."

Pri zadnjem albumu so naredili tudi fotošuting, ki pa je nosil isto ime kot album "Para Olvidarte De Mi."

fotošuting

Album so predstavili tudi na novinarski konferenci, na kateri pa je Poncho manjkal. 

RBD na konferenci

Tukaj lahko slišite vse pesmi, ki so na albumu.

Ni komentarjev:

Objavite komentar