sreda, 6. januar 2016

Christian Chavez: "RBD se zagotovo ne bo vrnil"


Biti velika zvezda je velika odgovornost, saj zahteva veliko žrtvovanja. Christian Chavez je bil del fenomena, ki je osvojil svet in letos se iz drugačne perspektive vrača h glasbi. 

‘Dónde Quedo Yo’ je nov singel, ki si ga napisal ti...

Pojem ga z pevko Jass v duetu. Spoznala sva se pred približno osmimi leti v predstavi "Avenida Q", ki pa sem si jo uspel ogledati šele pred časom, ko sem prišel ponovno v Brazilijo. Nisem načrtoval izdati albuma, saj sem bil bolj osredotočen na igro. Potem pa sva se nekega dne sestala in se odločila, da bova skupaj izdala pesem. Takoj na začetku je dejala, da oboževalci želijo čutiti mojo bolečino in da naj pesem govori in prikazuje ravno to.

Imel si kar nekaj težkih trenutkov, eden izmed njih je ta, ko si prvič spregovoril o svoji spolni usmerjenosti...

Bil sem poročen dve leti z moškim in zaradi tega so me različni ljudje izsiljevali. Dobil sem tudi možnost, da vse to zanikam. Imel sem 22 let, ko sem prvič priznal, da sem isto spolno usmerjen, sedaj jih imam 32 in takrat mi je bilo zelo težko, ampak vse se zgodi z razlogom.

Ali na "Rebelde" gledaš kot na šolo?

Definitivno je izgledalo, kot da smo na kolidžu. Že kot majhen sem začel s plesom, petjem in igro. Ob vstopu v CEA je to postalo še bolj profesionalno. Prvič sem zaigral v telenoveli Clase 406, kjer se je prav tako ustanovila skupina, vendar pa ni bilo isto kot pri Rebelde, kjer smo skoraj vsakič nastopili pred 60.000 glavo množico.

Fenomen kot je bil RBD se pojavi vsako desetletje, tako da si bil priviligiran...

Res je in vedno sem si želel biti del tega. Zelo mi je bila všeč skupina Timbiriche, prav oni so razlog, da sem vzljubil glasbene skupine. Kar nekaj ljudi, ki so sodelovali z nami pri Rebelde so pred leti sodelovali z prejšnjo skupino.

Kaj bomo videli od tebe?

Sedaj se bom osredotočil na glasbo. Prišlo bo do velikih sprememb v glasbeni industriji, kot tudi v televizijski in nasploh v šov biznisu in temu se bom moral prilagoditi.

Govorilo se je o vrnitvi skupine RBD...

Javnost, še posebej založba je sprožila te govorice. Glede vrnitve smo se pogovarjali na naši skupni večerji in do tega zagotovo ne bo prišlo. Čas RBD-ja je bil čudovit in ta čas želimo pustiti nedotaknjen.

Mislim, da smo imeli preveliko slavo, ki pa nam bi kmalu lahko tudi škodovala. Sedaj iščemo stvari, ki niso več tako velike, kot je bila telenovela Rebelde, vendar pa nas kljub temu osrečujejo in nam pomagajo rasti.

Ni komentarjev:

Objavite komentar