petek, 4. julij 2014

Dulce Maria za oddajo "Ventaneando" spregovorila o ponovni izdaji knjige "Dulce Amargo"



Dulce Maria je za oddajo "Ventaneando" spregovorila o ponovni izdaji svoje knjige "Dulce Amargo", ki jo pripravlja že nekaj mesecev. Mimogrede je izdala, da bo septembra prisotna na poroki svoje dobre prijateljice Sherrilyn, če ne bo ravno takrat na turneji.

"Pred približno sedmimi leti sem izdala knjigo. Zahvalim se lahko vašemu odličnemu oglaševanju knjige, saj bom kmalu izdala še eno. Pravzaprav bo enaka knjiga v posebni izdaji, kateri bom dodala tudi nekaj dodatnih stvari, ki jih v prvi izdaji ni bilo. Spremenil se bo tudi format izdaje. Prva knjiga je bila bolj v obliki revije. Knjiga je namenjena mladim deklicam ter najstnikom," je povedala Dulce.

Na vprašanje, če bo prisotna na poroki prijateljice Sherrilyn, je Dulce z nasmeškom na ustih povedala: "Če ne bom na turneji ali kakšni promociji, se bom poroke definitivno udeležila. Prejela sem tudi že povabilo."

Ko so vprašanja nanesla na njeno ljubezensko življenje, je Dulce kaj hitro zaključila temo."Jaz sem dobro. Povsem sem osredotočena na svoje delo, na svojo ploščo. Ljubezni ne postavljam na stranski tir, v javnosti nočem preveč govoriti o tem delu mojega življenja." 

Ni komentarjev:

Objavite komentar